Započnite

P: Šta su BIN brojevi?

O: Identifikacioni brojevi banke (BIN) su od temeljne važnosti za plaćanje. Oni identificiraju instituciju koja izdaje karticu i omogućavaju pravilno preusmjeravanje transakcija. BIN broj predstavlja prvih šest cifara na broju transakcijskog računa/kartice.

Još od 1960-ih, Mastercard je usko identificiran s BIN rasponom 51-55

P: Ko upravlja BIN-ovima?

O: Međunarodna organizacija za standardizaciju (ISO), nezavisna, nevladina međunarodna organizacija koja razvija dobrovoljne globalne standarde. Standard ISO/IEC 7812 definira identifikacijski broj izdavatelja kartice (IIN), poznat kao BIN u industriji plaćanja.

Udruženje amerčkih bankara je registracijsko tijelo koje upravlja postupkom dodjele BIN-ova u ime ISO organizacije.

P: Zašto pričamo o BIN brojevima?

O: Platna industrija složenija je nego ikada. Sa novim uređajima i tehnologijama koji se pojavljuju u povezanom svijetu, ograničena ponuda BIN brojeva koja postoji u industriji dostiže svoje trenutne kapacitete.

Međunarodna organizacija za standardizaciju je objavila ISO/IEC 7812 kako bi definisala BIN brojeve, a Udruženje amerčkih bankara, kao nadležno registracijsko tijelo koje upravlja ovim brojevima ima ograničenu ponudu neiskorištenih i nedodijeljenih brojeva. Zato je industriji potrebno više BIN brojeva kako bi mogla da upravlja rastom industrije.

P: Šta Mastercard čini da ublaži ograničenu ponudu BIN brojeva?

O: Da bi proširio ponudu, Mastercad pušta u promet dodatnih 50,000 šestocifrenih BIN brojeva (222100-272099). Ovo će na efikasan način udvostručiti postojeću ponudu Mastercard BIN brojeva - što će omogućiti trgovcima da prihvate značajno više transakcija, a našim izdavaocima da nastave sa pružanjem podrške poslovnom razvoju.

BIN brojevi serije 2 su u skladu sa trenutnim ISO industrijskim standardima (verzija iz 2015. godine) i funkcionisaće na potpuno isti način kao što danas funkcionišu BIN brojevi serije 5.

P: Kada će promjene stupiti na snagu?

O: Kartice sa BIN brojevima serije 2 izdaju se od 2017. godine.

U novembru 2014., Mastercard je najavio potrebna tehnička ažuriranja kako bi dodao BIN brojeve serije 2 u svoju ponudu. Promjene koje podržavaju nove BIN brojeve, trebaju biti integrisane kod izdavača, prihvatilaca, trgovaca i procesorskih sistema do oktobra 2016. godine.

Mastercard će započeti terensko testiranje sistema serije 2 kod trgovaca 30. juna 2017. godine.

P: Kako će BIN brojevi serije 2 uticati na trgovce?

O: Potrebno je da trgovci izvrše procjenu svojih sistema sa prihvatiocem ili pružaocem usluga. Na osnovu toga, trgovci će možda morati da izvrše ažuriranja kako bi mogli da prihvate transakcije sa BIN brojevima serije 2.

Za više informacija, posjetite stranicu sa BIN brojevima serije 2.

P: Kako će BIN brojevi serije 2 uticati na izdavače platnih kartica?

O: Potrebno je da izdavači platnih kartica izvrše ažuriranje svojih sistema, kako bi bili kompatibilni sa BIN brojevima serije 2, ali svi sistemi zahtijevaju analizu da bi se utvrdilo da li su potrebne dodatne izmjene. Dobavljači softvera možda već imaju spremne ažurne verzije softvera, a interno razvijenim rješenjima će možda biti potrebna poboljšanja.

Za više informacija, posjetite stranicu sa BIN brojevima serije 2.

P: Kako će BIN brojevi serije 2 uticati na pružaoce usluga i dobavljače?

O: Pružaoci usluga i dobavljači će morati da sarađuju sa svojim partnerima prihvatiocima, kako bi ažurirali svoje sisteme da bi bili kompatibilni sa BIN brojevima serije 2.

Za više informacija, posjetite stranicu sa BIN brojevima serije 2.

P: Kako će BIN brojevi serije 2 uticati na prihvatioce platnih kartica?

O: Prihvatioci platnih kartica će morati da ažuriraju svoje sisteme da bi bili kompatibilni sa BIN brojevima serije 2.

Za više informacija, posjetite stranicu sa BIN brojevima serije 2.

P: Koje ostale promjene mogu da utiču na BIN brojeve u budućnosti?

O: Industrija razmatra prelazak na novi osmocifreni BIN standard, a još uvijek se razgovara o odgovarajućem datumu primjene novog standarda. Ukoliko se standard usvoji, to bi zahtijevalo planiranje proširenja sistema i ažuriranja.

Mastercard sarađuje sa drugim zainteresiranim stranama u ovoj industriji kako bi se mišljenje svih grupa saslušalo i utvrdio najefikasniji standard za kontinuirani rast industrije.

P: Koga mogu kontaktirati u kompaniji Mastercard za pitanja u vezi sa BIN brojevima serije 2?

O: Ukoliko imate određenog Mastercard predstavnika, možete prvo kontaktirate tu osobu. Druga opcija je slanje email-a na BIN_Inquiries@mastercard.com.

P: Kako mogu da testiram svoj POS terminal?

O: Trgovine treba da sarađuju sa svojim prihvatiocima platnih kartica ili pružaocima usluga, kako bi utvrdili da li su potrebna ažuriranja za prihvatanje transakcija sa BIN brojem serije 2.

Trgovine koji žele da podnesu zahtjev za testne ili produkcione kartice serije 2 mogu da pošalju email na 2series_test_cards@mastercard.com.

"Česta pitanja" nisu dostupna
P: Kako da podnesem zahtjev za Mastercard?

O: Mastercard je kreirao online alat za pomoć pri izboru kartičnih proizvoda koji su u ponudi.

P: Imate pitanja na koja ovde niste dobili odgovor?

O: Ako vaše pitanje nije ovde navedeno, preporučujemo da kontaktirate finansijsku instituciju kod koje imate račun budući da samo oni imaju informacije o Vašem računu. Obično se na pozadini kartice nalaze kontakt informacije službe za pomoć korisnicima finansijskih institucija. Uvijek možete da kontaktirate Mastercard Centar za pomoć, sa naplatom primaocu poziva na 1-636-722-7111. Ako mislite da na vaše pitanje može da odgovori samo Mastercard, kliknite ovdje da biste postavili pitanje.

"Česta pitanja" nisu dostupna
P: Kako da koristim lokator bankomata?

O: U lokator bankomata unesite grad ili poštanski broj. Listu bankomata možete dodatno da suzite tako što ćete unijeti adresu i naziv finansijske institucije, odnosno obilježiti svaki drugi kriterijum koji vam je važan, kao što je 24-satni pristup. Kliknite na dugme Pretraga i pojaviće se lista bankomata koji se nalaze u vašoj blizini. Kliknite na određeni bankomat za dodatne informacije u vezi sa lokacijom. U zavisnosti od vaše destinacije, na raspolaganju takođe mogu da budu uputstva za vožnju i mapa.

P: Zašto ne mogu da lociram bankomat u određenoj državi?

O: Mastercard dobija informacije o lokaciji bankomata od finansijskih institucija. Ako lokacija bankomata ili određena država nisu navedeni na listi, tada informacije nisu dostupne. Kontinuirano radimo sa finansijskim institucijama, kako bismo vam dostavili najnovije i precizne informacije o lokaciji bankomata.

Od finansijske institucije koja vam je izdala karticu možete tražiti pomoć u vezi sa lokacijama bankomata, ograničenjima za podizanje novca sa vašeg računa, isplatama novca u lokalnoj valuti, razmjenom valuta, deviznim kursom ili drugom uslugom koja je u ponudi. Kontakt podaci se nalaze na pozadini vaše Mastercard kartice ili na izvodu iz banke. Možete i da posjetite internet stranicu vaše finansijske institucije.

P: Ne znam svoju šifru ili PIN. Kako da dobijem te informacije?

O: Za informacije u vezi sa vašim računom morate kontaktirati finansijsku instituciju koja vam je izdala karticu. Na pozadini vaše Mastercard kartice ili na bankovnom izvodu nalaze se kontakt informacije. Možete i da posjetite njihovu internet stranicu kako biste upravljali svojim računom putem interneta.

P: Kolika je provizija za podizanje novca ili uzimanje avansa u gotovini sa bankomata?

O: Mastercard ne određuje provizije za podizanje novca iz bankomata. Svaka provizija koju naplati vlasnik bankomata biće prikazana u trenutku kada se vrši transakcija. U tom trenutku vam stoji na raspolaganju opcija da prekinete transakciju ukoliko ne želite da platite proviziju. Također, treba da provjerite sa finansijskom institucijom koja vam je izdala karticu kakva je njihova politika u vezi sa provizijama za bankomate. Na pozadini vaše Mastercard kartice ili na izvodu iz banke nalaze se kontakt informacije. Možete i da posjetite njihovu internet stranicu kako biste upravljali svojim računom putem interneta.

P: Bankomat je odbio moju karticu. Šta treba da uradim?

O: Ako imate problem sa korištenjem kartice na bankomatu koji na sebi ima oznaku Mastercard, Maestro ili Cirrus, ispitaćemo slučaj. Molimo da nam dostavite što više dole navedenih informacija:

  • Naziv vaše finansijske institucije i svaku oznaku brenda na Vašoj kartici
  • Sve oznake brenda na bankomatu
  • Adresu lokacije bankomata, uključujući grad /pokrajinu i državu/teritoriju
  • Naziv finansijske institucije čiji je bankomat (nalazi se na bankomatu)
P: Kako mogu da dobijem listu lokacija bankomata ako nemam pristup internetu?

O: Mastercard mreža bankomata je dostupna putem telefonskog poziva, tako da imate pristup gotovini gdjegod da idete.

P: Da li mogu da koristim svoju prepaid karticu, poklon karticu ili kreditnu karticu na bankomatu?

O: Da. Možete da podižete novac sa većinom Mastercard prepaid i poklon kartica na bilo kojem bankomatu. Ipak, ne dozvoljavaju sve finansijske institucije koje izdaju prepaid ili poklon kartice da se transakcije obavljaju u inostranstvu. Obavezno provjerite sa vašom finansijskom institucijom da li su dozvoljene ove vrste transakcija. Većina Mastercard kreditnih kartica vam omogućava da podignete gotovinu na bankomatu. Potreban vam je PIN da biste mogli da podignete gotovinu. Kontakt podaci finansijske institucije koja vam je izdala karticu nalaze se na pozadini vaše Mastercard kartice ili na bankovnom izvodu. Možete posjetiti internet stranicu izdavaoca Vaše platne kartice.

P: Zaboravio sam PIN za svoju karticu. Kako mogu da ga ponovo pronađem ili da dobijem novi?

O: Morate da kontaktirate finansijsku instituciju koja vam je izdala karticu kako biste dobili ili resetovali svoj PIN. Na pozadini vaše Mastercard kartice ili na bankovnom izvodu nalaze se kontakt informacije. Možete i da posjetite njihovu internet stranicu.

P: Kako da zamijenim karticu koja je izgubljena ili ukradena?

O: Pomoći ćemo vam da zamijenite karticu koja je izgubljena ili ukradena bez obzira na to gdje se nalazite. Pozovite Mastercard Centar za pomoć gdjegod da se nalazite u svijetu i u vezi sa bilo čime što vam je potrebno za karticu.

Preuzmite kontakt brojeve

P: Imate pitanja na koja ovde niste dobili odgovor?

O: Ako vaše pitanje nije ovde navedeno, preporučujemo da kontaktirate finansijsku instituciju kod koje imate račun, pošto samo oni imaju informacije u vezi sa Vašim računom. Obično se na pozadini kartice nalaze kontakt informacije službe za pomoć korisnicima finansijskih institucija. Uvek možete da kontaktirate Mastercard Centar za pomoć, sa naplatom primaocu poziva na 1-636-722-7111. Ako mislite da na vaše pitanje može da odgovori samo Mastercard, kliknite ovdje da biste postavili pitanje.

Q: How can I direct my customers to the closest ATM that will let them get cash with their Mastercard?

O: Vlasnici Mastercard kartica imaju pristup do više od milion bankomata širom svijeta. Možete uputiti svoje klijente na Lokator bankomata kako bi pronašli najbliži bankomat.

"Česta pitanja" nisu dostupna
P: Da li mogu da izvršim plaćanje licima koja mi izdaju račune, a koja prihvataju Mastercard, direktno sa ove internet stranice?

O: Nažalost, ne. Da biste dobili instrukcije kako da izvršite plaćanje prema licima koja su vam izdala račun, molimo posjetite njihovu internet stranicu.

P: Da li moram da platim proviziju za plaćanje računa pomoću Mastercard kartice?

O: Mastercard ne naplaćuje proviziju za plaćanje računa. Iako većina pružalaca usluga ne naplaćuje proviziju, ipak provjerite da li je tako i da li postoje ograničenja vezana za plaćanje pomoću Mastercard kartice.

P: Kako da platim račun pomoću Mastercard kartice?

O: Molimo kontaktirajte lice koje vam je izdalo račun kako biste mogli da izvršite plaćanje elektronskim putem. Mnogi od njih pružaju ovu opciju za plaćanje preko svojih internet stranica ili putem telefona.

P: Koliko često mogu da vršim automatsko plaćanje računa i kako da znam kada su računi plaćeni?

O: Automatsko plaćanje računa je aranžman koji ugovarate sa licem koje vam izdaje račun ili sa pružaocem usluge, tako da svakog od njih morate direktno kontaktirati kako biste ugovorili iznose i dinamiku plaćanja. Svako lice koje izdaje račun ima sopstvenu proceduru za automatsko plaćanje računa.

P: Da li postoji ograničenje broja automatskih plaćanja koje mogu da izvršim pomoću Mastercard kartice?

O: Ne, ali možete biti ograničeni raspoloživim iznosom na vašem računu Mastercard kartice u slučaju ako bi plaćanje dovelo do prekoračenja kreditnog limita.

P: Ko je izdao moju kreditnu karticu?

O: Kontakt informacije finansijske institucije koja vam je izdala karticu nalaze se na pozadini vaše Mastercard kartice ili na bankovnom izvodu.

P: Koje kartice mogu da koristim za plaćanje računa?

O: Možete da koristite kreditnu ili debitnu karticu koja na sebi ima Mastercard logo. Savjetujemo vam da provjerite sa svakim licem koje vam izdaje račune da li prihvataju vašu karticu kao način plaćanja.

P: Šta je automatsko plaćanje računa?

O: Automatsko plaćanje računa vam može pomoći da izbjegnete plaćanje naknade za kašnjenje tako što ćete omogućiti svom pružaocu usluge da redovno, automatski vrši naplatu sa vašeg Mastercard računa.

P: Šta je ručno plaćanje računa?

O: Kada je u pitanju ručno plaćanje računa, imate slobodu da izaberete iznos i datum na koji želite da izvršite plaćanje. Svaki put kada račun dospije na naplatu, vi pokrećete postupak plaćanja.

P: Ako aktiviram automatsko plaćanje računa, da li će mi računi i dalje stizati?

O: Automatsko plaćanje računa je aranžman koji ugovarate sa izabranim pružaocem usluge, tako da svakog od njih morate direktno kontaktirati (putem telefona ili na e-mail) kako biste ugovorili iznose i dinamiku plaćanja. Većina lica koja izdaje račune će nastaviti da vam šalje račune u kojima je naveden ukupan iznos koji će naplatiti. Ipak, neki pružaoci usluga vam pružaju mogućnost da izaberete da li želite da primate račune online ili uopšte ne želite da primate račune. U trenutku kada aktivirate opciju automatskog plaćanja računa, treba da izaberete način na koji će pružalac usluge vršiti naplatu.

P: Koje informacije će tražiti pružalac usluge/lice koje izdaje račun?

O: Plaćanje računa je aranžman koji ugovarate sa izabranim pružaocem usluga, tako da svakog od njih morate direktno kontaktirati kako biste odredili iznose i dinamku plaćanja.

Uobičajeno je da lice koje izdaje račun traži broj vaše Mastercard kartice i datum njenog isteka. Za automatsko plaćanje računa, lice koje izdaje račun također može da traži iznos za plaćanje koji će moći automatski naplatiti, kao i određeni datum na koji želite da se izvrši naplata svakog mjeseca.

Napomena: Neće vam svaki pružalac usluge/lice koje izdaje račun dozvoliti da birate datum. Pored toga, neki pružaoci usluga mogu da traže dodatne informacije, kao što je vaš potpis.

P: Šta ako se promjene infomacije o mom Mastercard računu?

O: Informacije o vašem Mastercard računu mogu se promijeniti ukoliko je kartica izgubljena ili ukradena, izmijenjen je datuma isticanja ili zbog zamjene postojeće kartice sa novom karticom. Da biste spriječili prekid usluge, morate kontaktirate svako lice koje vam izdaje račune i dostaviti im nove informacije o vašem računu. Savetujemo Vam da čuvate spisak svih lica koja vam izdaju račune, a prema kojima vršite automatska plaćanja, tako da možete efikasno ažurirati ove informacije kada to bude potrebno.

P: Šta ako želim da prekinem automatsko plaćanje računa?

O: Kontakirajte lice koje vam izdaje račune i sa kojim ste ugovorili automatsko plaćanje i potom pratite njihove procedure za otkazivanje ili promjenu načina plaćanja.

P: Šta ako se ne slažem sa iznosom naplaćenim od strane lica koje izdaje račune ili od pružaoca usluge na mom Mastercard izvodu?

O: Preporučuje se da pregledate papirni ili elektronski račun dostavljen od strane lica koje vam izdaje račune prije bilo kojeg plaćanja vašom Mastercard karticom. Ipak, ukoliko postoji greška ili imate pitanje u vezi sa iznosom naplaćenim sa vaše kartice, odmah kontaktirajte lice koje vam izdaje račune kako biste riješili neusklađenosti u plaćanju.

Kao vlasnik Mastercard kartice, niste odgovorni za neovlaštene kupovine naplaćene sa vašeg računa. Saznajte više o našoj Zero Liability zaštiti*. Primjenjuju se izuzeci.

"Česta pitanja" nisu dostupna
P: Ne možete da pristupite mastercard.com?

O: Ova stranica je optimizirana za sljedeće pretraživače:

  • Google Chrome (najnovija verzija)
  • Firefox (najnovija verzija)
  • Internet Explorer 11
  • Safari (najnovija verzija)
  • Edge (najnovija verzija)

Ukoliko imate probleme sa pristupanjem stranici, probajte sa alternativnim pretraživačem ili ažurirajte postojeći pretraživač.

"Česta pitanja" nisu dostupna
P: Koje vrste pogodnosti i osiguranja su mi obezbijeđene besplatno uz moju Mastercard karticu?

O: Mastercard pruža mnogo različitih opcija i pogodnosti koje variraju u zavisnosti od kartice koju koristite. Da biste saznali više o pogodnostima koje idu uz vašu karticu, molimo kontaktirajte Mastercard Centar za pomoć na 1-636-722-7111, što se naplaćuje primaocu poziva.

P: Šta ako izgubim stvar koju sam kupio pomoću Mastercard kartice?

O: Ako izgubite stvar koju ste u cijelosti platili vašom Mastercard karticom, mogli biste imati pravo na zamjenu ili nadoknadu. Mastercard pruža mnoge opcije i pogodnosti koje se razlikuju u zavisnosti od vrste kartice koju koristite. Da biste saznali više o pogodnostima koje idu uz vašu karticu, molimo kontaktirajte Mastercard Centar za pomoć na 1-636-722-7111, što se naplaćuje primaocu poziva.

P: Koje osiguranje za rent-a-car obezbjeđuje Mastercard ako iznajmim automobil koristeći Mastercard kartice?

O: Osiguranje za iznajmljivanje automobila zavisi od lokacije i varira u odnosu na vrstu kartice koju koristite. Molimo kontaktirajte Mastercard Centar za pomoć na 1-636-722-7111, što se naplaćuje primaocu poziva

P: Kako mogu više da saznam o pogodnostima koje idu uz moju Mastercard karticu?

O: Mastercard pruža mnoge opcije i pogodnosti koje se razlikuju u zavisnosti od vrste kartice koju koristite. Da biste saznali više o pogodnostima koje idu uz vašu karticu, molimo kontaktirajte Mastercard Centar za pomoć na 1-636-722-7111, što se naplaćuje primaocu poziva

P: Kako da podnesem zahtjev za pogodnosti koje idu uz karticu?

O: Molimo kontaktirajte Mastercard Centar za pomoć  iz većine zemalja na broj 1-636-722-7111, što se naplaćuje primaocu poziva.

P: Niste dobili odgovor na vaše pitanje ovdje?

O: Ako vaše pitanje nije ovde navedeno, preporučujemo da kontaktirate finansijsku instituciju kod koje imate račun, pošto samo oni imaju informacije o Vašem računu. Obično se na pozadini kartice nalaze kontakt informacije službe za pomoć korisnicima finansijskih institucija. Uvek možete kontaktirati Mastercard Centar za pomoć, besplatno broj sa naplatom primaocu poziva na 1-636-722-7111. Ako mislite da na vaše pitanje može da odgovori samo Mastercard, kliknite ovdje da biste postavili pitanje.

"Česta pitanja" nisu dostupna
P: Kako mogu da dobijem ime trgovca koji je zloupotrijebio moju karticu?

O: Mastercard cijeni vaš trud da zaštitite svoje finansije vezane za platne kartice, kao i brigu za svako pitanje u vezi sa zloupotrebom kartice. Svaki slučaj zloupotrebe kartice smatramo ozbiljnim i blisko sarađujemo sa odgovarajućim istražiteljskim agencijama. Pored toga, Mastercard je povećao kazne zbog zloupotrebe kako bi se osiguralo da svaka kompanija zaštiti podatke vlasnika na pažljiv i profesionalan način.

Kada su u pitanju zloupotrebe kartica, Mastercard ne može da utvrdi koja transakcija je dovela do zloupotrebe kartice pošto nam se ti podaci generalno ne dostavljaju. Savetujemo vas da kontaktirate finansijsku instituciju koja vam je izdala Mastercard karticu kako biste dobili najnovije informacije. Obično se na pozadini svake kartice nalazi broj službe za pomoć korisnicima, koju možete da pozovete.

"Česta pitanja" nisu dostupna
P: Šta je gotovina uz kupovinu?

O: Gotovina uz kupovinu je usluga koju nude odabrani maloprodajni objekti i omogućava potrošačima da prilikom kupovine podignu gotovinu sa svoje debitne kartice.

P: Gdje mogu da pronađem maloprodajne objekte koji će mi omogućiti podizanje gotovine prilikom kupovine?

O: Kliknite ovde da biste pronašli maloprodajne objekte koji će vam omogućiti podizanje gotovine prilikom kupovine Debit Mastercard karticom.

P: Da li moram koristiti svoju debitnu karticu da bih mogao podići gotovinu prilikom kupovine?

O: Da, jer se sredstva povlače sa vašeg računa koji je povezan sa debitnom karticom tako da je ova usluga moguća samo kada koristite debitnu karticu.

P: Da li se naplaćuje provizija za ovu uslugu?

O: Iako većina maloprodajnih objekata ne naplaćuje ovu uslugu, na nekim lokacijama ipak to nije slučaj.

P: Koja je prednost opcije uzimanja gotovine prilikom kupovine?

O: Gotovina uz kupovinu je pogodan način da brzo i lako podignete gotovinu sa vašeg računa dok obavljate kupovinu u omiljenim maloprodajnim objektima čime štedite vrijeme odlaska do bankomata. Također, u većini slučajeva, ne naplaćuje se provizija za ovu uslugu, dok ćete na bankomatu možda morati da platite proviziju.

P: Da li postoji maksimalni iznos gotovine koji mogu da dobijem prilikom kupovine?

O: Iznos gotovine koja je na raspolaganju može varirati u zavisnosti od trgovine i od raspoloživih sredstava u trenutku kupovine. Ukoliko imate pitanja o raspoloživim sredstvima u određenom trgovinskom objektu, molimo kontaktirajte trgovca direktno. Iznos gotovine uz kupovinu također zavisi od raspoloživih sredstava na računu koji je povezan sa vašom debitnom karticom.

P: Koji filteri pretraživanja su na raspolaganju na lokatoru objekata koji nude gotovinu uz kupovinu?

O: Možete pretraživati lokacije maloprodajnih objekata koji nude gotovinu uz kupovinu prema nazivu ili kategoriji trgovinskog objekta, uključujući: odjeću, automobile, mješovitu robu, restorane, benzinske pumpe, transport i mnoge druge. Da biste pristupili ovom alatu kliknite ovde.

"Česta pitanja" nisu dostupna
P: Šta je EMV kartica sa čipom i kako ova tehnologija može pomoći mojem poslovanju?

EMV kartica sa čipom predstavlja karticu sa ugrađenim čipom. Jednostavne su za upotrebu, a korisnicima pružaju dodatnu lakoću i sigurnost korištenja.

P: Da li su kartice sa čipom nove?

O: Kartice sa čipom su relativno nove u nekim zemljama, na drugim mjestima se koriste već godinama. U nekim državama, naročito u Evropi, trgovci su dobro upoznati sa kartice sa čipom.

P: Po čemu se razlikuju kartice sa čipom od kartica sa magnetnom trakom?

O: Kartica sa mikročipom izgleda baš kao i standardna kartica, ali u sebi ima ugrađen mikročip. Umjesto provlačenjem kartice transakcija se obavlja ubacivanjem kartice u terminal. Takve kartice imaju uglavnom i mogućnost beskontaktnog plaćanja.

P: Šta su kartice sa čipom?

O: To su kartice koje imaju ugrađen mikročip. Čip sadrži informacije koje su šifrovane, što znatno otežava kopiranje ili zloupotrebu kartice. Kartica sa čipom također ima magnetnu traku na pozadini tako da možete nastavite sa korištenjem kartice čak i ako trgovinski objekti nemaju mogućnost korištenja novih terminala.

P: Koje su prednosti kartice sa čipom?

O: Ugrađeni mikročip pruža značajne veću sigurnost kao i druge mogućnosti koje nisu dostupne na tradicionalnim karticama sa magnetnom traku. Karticu sa čipom je gotovo nemoguće falsifikovati.

P: Gdje mogu da koristim karticu sa čipom?

O: Možete koristiti svoju čip karticu u istim trgovinskim objektima koje inače posjećujete – ubacivanjem kartice u terminale koji imaju mogućnost prihvata čip kartica ili provlačenjem kartice. Također, možete nastaviti koristiti svoju karticu na isti način kao i prije, za plaćanja putem interneta ili telefona, kao i na bankomatima.

P: Koga da kontaktiram ako su mi potrebne dodatne informacije?

O: Za više informacija o vašoj čip kartici, molimo kontaktirajte vašu finansijsku instituciju.

P: Zašto je moja kartica nadograđena u karticu sa čipom?

O: Kartice sa čipom su predstavljene u SAD, nakon što su se izuzetno uspješno pokazale u ostalim dijelovima svijeta. Vaša nova čip kartica pruža vam veću sigurnost.

P: Koji je moj PIN?

O: PIN na vašoj kartici sa čipom isti je kao PIN na vašoj prethodnoj kartici. U slučaju da zaboravite vaš PIN ili ga želite promijeniti, molimo Vas kontaktirajte svoju finansijsku instituciju.

P: Kako funkcioniše čip?

O: Bez obzira da li je Vaša kartica provučena kroz terminal ili ste je prislonili uz njega, čip komunicira sa terminalom kako bi utvrdio da li je kartica autentična. Uobičajeno je da terminal traži od vas da uneste PIN kako biste potvrdili svoj identitet. Kada je odobren, vaša transakcija će biti izvršena.

P: Kako da znam da li moja kartica sa čipom ima beskontaktnu opciju plaćanja ?

O: Kartice koje imaju beskontaktnu opciju plaćanja imaju odštampan beskontaktni simbol. Možete da prislointe karticu prilikom plaćanja na prodajnim mjestima na kojima se nalazi isti znak na POS terminalu.    

Ukoliko trgovac ne podržava beskontaktno plaćanje, moraćete ubaciti karticu u POS terminal i unijeti PIN

P: Zašto moja kreditna kartica ima PIN?

O: Vaša kreditna kartica ima PIN kako biste bili zaštićeni najnovijim sigurnosnim svojstvima. Unosom PIN-a potvrđujete da ste ovlašteni korisnik kartice. Za korištenje PIN-a neće vam se naplatiti naknada, osim ako ne koristite kreditnu karticu za isplatu gotovine na bankomatu.

"Česta pitanja" nisu dostupna
P: Što je program zajedničkog brendiranja?

O: Co-brand program (kobrending) je partnerstvo koje okuplja Mastercard, financijsku instituciju koja izdaje Mastercard karticu i partnersku komapniju koja želi povećati svoje poslovanje. Tri strane sarađuju kako bi kreirali program koji se zatim promovira prema korisničkoj bazi partnerske tvrtke. Co-brand kartica je oblik plaćanja koji nudi dodatnu vrijednost korisnicima naših partnera.

P: Koje vrste kompanija imaju uspješne co-brand programe?

O: Mnoge različite industrije uspješno su implementirale programe zajedničkog brenda, uključujući avio kompanije, naftne kompanije, automobilska preduzeća i supermarkete. Jedna stvar koju ove kompanije imaju zajedničko je rastuća baza kupaca koji kupuju proizvode ili usluge na redovnoj osnovi.

P: Ko je odgovoran za promovisanje kartice za co-brand?

O: Nivo pružene podrške i stepen odgovornosti za osmišljavanje i implementaciju zahtjeva i promociju kartica zavisiće o dogovoru između partnera i izdavatelja kartice. Mastercard ima mnogo različitih oblika podrške kojima pomažemo partnerskoj kompaniji da pusti u opticaj co-brand karticu i razvije svoje poslovanje.

P: Kako izgleda co-brand Mastercard kartica?

O: Pravila Mastercarda dopuštaju da logo partnera bude dominantan na prednjoj strani kartice. Kartice također nose logo Mastercarda i moraju biti u skladu s određenim standardima Mastercard dizajna. Može se pojaviti naziv finansijske institucije koja izdaje Mastercard karticu, ali to nije neophodno. Ove i druge detalje o dizajnu kartice određuju partner i izdavatelj kartice.

P: Kako mogu pronaći izdavatelja za co-brand partnerstvo?

O: Prvo mjesto za početak je banka ili financijska institucija s kojom vaša kompanija već ima vezu. Također, Mastercard može dati popis potencijalnih financijskih institucija među hiljadama s kojima smo poslovali tokom godina.

P: Koja je uloga kompanije Mastercard u razvoju co-brand programa?

O: To zavisi o ciljevima i proračunu partnerske kompanije. Međutim, Mastercard ima predano osoblje iskusnih stručnjaka koji mogu pomoći kompaniji da procijeni i uspostavi partnerstvo koje će ispuniti ciljeve svih uključenih strana.

"Česta pitanja" nisu dostupna

Često postavljana pitanja

      

P: Što je Mastercard beskontaktno plaćanje?

O: Mastercard beskontaktno plaćanje je kao da imate tačan iznos novca gdjegod idete. Jednostavni dodir vaše kartice ili pametnog telefona je sve što je potrebno za plaćanje na blagajni.

P: Zašto bih trebao koristiti beskontaktno plaćanje?

O: Beskontaktna plaćanja imaju mnoge pogodnosti:

  • To je kao da imate tačan iznos novca gdje god idete, tako da ne morate brinuti o nošenju gotovine.
  • Vi imate kontrolu jer vaša kartica ili beskontaktni uređaj nikada ne napuštaju vašu ruku.
  • Dobijate bolju evidenciju svih vaših kupovina nego što je imate kad koristite gotovinu.
  • Brz je i idealan način plaćanja na mjestima gdje je brzina bitna, kao što su stadioni, restorani brze hrane, benzinske stanice i mnoga druga mjesta.
P: Gdje mogu vršiti beskontaktna plaćanja?

O: Gdje god vidite beskontaktni simbol na blagajni  , možete jednostavno prisloniti svoju beskontaktnu karticu i platiti račun. To uključuje restorane brze hrane, benzinske stanice, trgovine, apoteke, stadione i mnoga druga mjesta.

Pronađite beskontaktne lokacije

Ako ne vidite simbol, vaša beskontaktna kartica može se i dalje koristiti tako što ćete je pri plaćanju ubaciti u POS terminal ili provući.

P: Kako mogu platiti Mastercard beskontaktnom karticom?

O: Da biste obavili kupovinu jednostavno prislonite svoju Mastercard beskontaktnu karticu ili pametni telefon na POS terminal na prodajnom mjestu na kojem je omogućeno beskontaktno plaćanje.

Pronađite lokacije za beskontaktno plaćanje

P: Mogu li koristiti beskontaktnu karticu ili uređaj na terminalima koji ne prikazuju beskontaktni logotip?

O: Možete vršiti beskontaktna plaćanja na bilo kojem beskontaktnom terminalu koji prikazuje taj simbol . Također možete koristiti beskontaktne kartice na POS aparatima sa magnetnom trakom. Međutim, na POS aparatima sa magnetnom trakom ne možete koristiti privjesak za plaćanje ili pametni telefon.

P: Koliko blizu moram prisloniti karticu kako bi je POS termninal otkrio i izvršio plaćanje?

O: Kada plaćate beskontaktno, vaša kartica treba biti unutar 2-5 cm od beskontaktnog simbola na terminalu. Imajte na umu da ako imate nekoliko beskontaktnih kartica u novčaniku ne prislanjate cijeli novčanik nego uzmete karticu koju želite koristiti za plaćanje.

P: Kako će se kupovina prikazati na mjesečnom izvodu?

O: Kupovina izvršena beskontaktnim plaćanjem prikazat će se na vašem izvodu kao i svaka druga kupovina plaćena karticom.

P: Kako to funkcioniše?

O: Beskontaktno plaćanje koristi skriveni ugrađeni kompjuterski čip i radio-frekvencijsku antenu. Nakon što prislonite svoju beskontaktnu karticu ili uređaj prilikom plaćanja, podaci o plaćanju se bežično šalju u Mastercard mrežu. Ako koristite mobilni telefon, nekoliko trenutaka nakon što dodirnete terminal, primit ćete potvrdu o plaćanju.

P: Šta je to ključ ili privjesak za plaćanje?

O: Privjesak ili ključ za plaćanje je poseban beskontaktni uređaj koji možete pričvrstiti na svoj postojeći privjesak za ključeve. Izdavatelji kartica ponekad to pružaju kao dodatni uređaj uz vašu standardnu plastičnu Mastercard karticu.

P: Moram li na neki poseban način postupati sa svjom Mastercard beskontaktnom karticom ili uređajajem ?

O: Sa svojom beskontaktnom karticom ili uređaj postupajte kao i sa bilo kojom drugom karticom, debitnom ili kreditnom. Trebate uvijek znati gdje se nalazi vaša beskontaktna kartica ili uređaj, te ih čuvajte na sigurnom mjestu. Svakako vodite evidenciju o svim brojevima kartica, datumima isteka i brojevima hitnih telefona.

P: Postoji li baterija?

O: Ne, nema baterije.

P: Trebam li ga uključiti / isključiti?

O: Ako imate mobilni telefon koji podržava beskontaktno plaćanje možete ga uključiti ili isključiti. Ako koristite beskontaktnu karticu ili privjesak za plaćanje beskontaktna je funkcionalnost uvijek uključena i spremna za upotrebu.

P: Da li je sigurno?

O: Da. Beskontaktna plaćanja koriste sigurnu tehnologiju šifriranja i zaštitu od odgovornosti za zloupotrebu, te su sigurna kao i vaša redovna kartica.

  • Vi imate kontrolu - vaša beskontaktna kartica ili uređaj nikada ne napuštaju vaše ruke za plaćanje
  • Bez slučajnih plaćanja - vaša beskontaktna kartica ili uređaj moraju biti u blizini terminala da bi radila
  • Nema duple naplate - čak i ako prilikom plaćanja terminal dodirnete više od jednom biti ćete zaduženi samo jednom

Više o sigurnosti

P: Zašto nije potreban potpis?

O: Kako bi se osiguralo da je korištenje beskontaktnog načina plaćanja jednostavno i praktično kao i gotovina, trgovine koji prihvaćaju beskontaktno plaćanje ne zahtijevaju od vas potpisivanje za male kupovine (30KM ili niže). Međutim, za vašu zaštitu, prilikom kupovine u iznosu preko 30KM, potreban je PIN.

P: Što trebam učiniti ako je moja beskontaktna kartica ili uređaj izgubljena ili ukradena?

O: Ako ste izgubili karticu ili sumnjate na neovlaštenu aktivnost na svom računu, odmah se obratite finansijskoj ustanovi koja je izdala vašu karticu. Ako ne znate broj izdavatelja kartice, kontaktirajte Mastercard i mi ćemo vam pomoći u pronalaženju tih podataka.

Kontaktirajte nas

P: Pitanja koja ovdje nisu odgovorena?

O: Ako vaše pitanje nije na popisu, preporučujemo da kontaktirate financijsku instituciju koja je izdala vaš račun jer samo oni sadrže informacije specifične za vaš račun. Obično se na poleđini kartice nalazi broj korisničke usluge za vašu financijsku instituciju. Uvijek možete kontaktirati Centar za pomoć Mastercard ili besplatni telefonski broj prikupiti podatke na broj 1-636-722-7111. Ako smatrate da na vaše pitanje može odgovoriti samo Mastercard,  kliknite ovdje da biste poslali svoje pitanje.

Često postavljana pitanja trgovca

      

P: Šta je Mastercard beskontaktno plaćanje?

O: Mastercard beskontaktno plaćanje je kao da imate tačan iznos novca gdjegod idete. Jednostavno prislanjanje vaše kartice ili pametnog telefona na POS terminal je sve što je potrebno za plaćanje.

P: Kako funkcionište beskontaktno plaćanje?

O: Beskontaktno plaćanje koristi skriveni ugrađeni kompjuterski čip i radio frekvencijsku antenu. Nakon što prislonite svoju beskontaktnu karticu ili uređaj prilikom plaćanja, podaci o plaćanju se bežično šalju u Mastercard mrežu. Ako koristite mobilni telefon, nekoliko trenutaka nakon što ga prislonite na terminal primićete potvrdu o plaćanju.

P: Kako će prihvaćanje Mastercard beskontaktne pomoći moje poslovanje?

O: Dokazano je da prihvatanje beskontaktnih plaćanja donosi mnoge pogodnosti za trgovce, uključujući:

  • Brže plaćanje
  • Povećava prosječan iznos potrošnje
  • Smanjuje troškove upravljanja gotovinom
  • Omogućava plaćanje putem mobilnih uređaje sa NFC tehnologijom, kao i novih digitalnih uređaje za plaćanje (privjesak, sat, narukvica itd)
P: Koja vrsta trgovaca može imati najviše koristi od beskontaktnog prihvaćanja?

O: Beskontaktno prihvaćanje izvrstan je izbor za svakog trgovca, posebno u okruženjima gdje se brzina i praktičnost važni ili gdje je gotovina trenutno dominantan način plaćanja. Primjeri uključuju trgovine brzim prehrambenim proizvodima, supermarkete, restorane brze hrane, drive-thru trgovine, automate, naplatne kućice, taksije, parkirališta, benzinske stanice i javni prijevoz.

P: Da li je Mastercard beskontaktna kartica zaštićena ?

O: Da, Mastercard beskontaktne transakcije obrađuju se kroz istu platnu mrežu koja obrađuje milijarde Mastercard transakcija učinjenih sa čip karticama i karticama sa magnetnim trakama.

Mastercard beskontaktni sigurnosni mehanizmi namijenjeni su da:

  • Zaštitite se od krivotvorenih kartica.
  • Pružaju efikasan mehanizam zaštite od ponavljanja beskontaktne transakcije.
  • Ograniče uticaj koji mogu imati nedozvoljene radnje prevaranata u različitim okruženjima.

Čak i ako kupac greškom dva puta prisloni karticu tehnologija osigurava da je potrošač terećen za iznos transakcije samo jednom.

P: Je li moguće izvršiti povrat na beskontaktnu karticu, elektronski uređaj i mobilni telefon?

O: Da, moguće je vratiti novac, prislanjanjem kartice na beskontaktni uređaj za plaćanje, na isti način kao i kada se vrši kupovina. Molimo vas da pratite pravila za povratu prodajnog mjesta na kojem kupujete.

P: Da li se beskontaktnim plaćanjem mijenja garancija plaćanja za trgovca?

O: Ne, ako je beskontaktno plaćanje odobreno, online ili offline, trgovac i dalje ima garantovanu naplatu, čak i za transakcije ispod CVM ograničenja što je iznos iznad kojeg je obavezna verifikacija korisnika kartice.

P: Koji su uključeni troškovi?

O: Troškovi variraju zavisno o odabranom rješenju. Da bi prihvatili beskontaktna plaćanja, trgovine mogu odabrati implementaciju dodatnog perifernog čitača ili potpuno integriranog POS ili samostalnog POS sistema.

P: Kako se prihvatanje mobilnih plaćanja razlikuje od prihvatanja kartica?

O: Za blagajnika, mobilna plaćanja će izgledati kao plaćanje beskontaktnom karticom; osim što postoji mogućnost da će kupac na mobilnom uređaju potvrditi PIN, biometrijske podatke ili prepoznavanje obrazac.

P: Kako postupak provjere plaćanja radi za beskontaktno plaćanje?

O: Za transakcije do ograničenja definisanog za svaku pojedinu državu zemlje nije potreban PIN ili potpis. Za kupovinu iznad tog ograničenja potreban je PIN kôd ili potpis. Za kupovinu koja se obavlja mobilnim telefonom, potrošač će se na mobilnom uređaju normalno izvršiti potvrdu sa PIN-om, biometrijskim prepoznavanjem ili prepoznavanjem obrazaca.

P: Kako kupac zna da se beskontaktna plaćanja mogu izvršiti na nekoj lokaciji?

O: Čitač na prodajnom mjestu (POS) mora prikazati beskontaktni simbol . Mnoge trgovine prikazuju posebne oznake koji naglašavaju mogućnost prihvata beskontaktnih plaćanja.

Osim toga, unutar dva mjeseca od prve beskontaktne transakcije s Mastercard karticom, ime i adresa trgovca trebali bi se pojaviti na web stranici Mastercard Contactless Locator i aplikaciji Mastercard Nearby™.

P: Mogu li kupci nesvjesno obaviti kupovinu ako prođu pored čitatelja?

O: Ne, prvo morate aktivirati terminal i blagajnik mora unijeti iznos plaćanja kako bi se beskontaktni terminal aktivirao. Dodatno, karticu ili uređaj morate držati udaljenu 2-5 cm od POS terminala.

P: Mora li trgovac ispisati potvrdu za sve beskontaktne transakcije?

O: Ne, ne morate ispisati račun za transakcije male vrijednosti, osim ako vaši klijenti ne zatraže račun.

P: Koja je granica transakcije za Mastercard beskontaktne kartice?

O: Beskontaktna plaćanja trebaju biti moguća za sve iznose, jednako kao i kod tradicionalnog plaćanje karticama.

P: Šta ako kasa ne reagira?

O: Probajte da riješite problem na jedan od sljedećih načina:

  • Provjerite jesu li svi priključci i adapteri uključeni i priključeni. Svjetlo, tekst ili grafika na zaslonu trebali bi pokazati da je terminal uključen.
  • Ako je vaš terminal neintegrirani terminal s odvojenim beskontaktnim čitačem, provjerite je li beskontaktni čitač uključen nakon što je transakcija registrirovana. Prije toga svjetlo se možda neće uključiti.
  • Ponovno registrirujte transakciju kao za transakciju karticom i zamolite svoje klijente da ponovno dodirnu terminal. Provjerite nalazi li se njihova kartica / uređaj unutar 2-5cm od terminala i čujete li zvučni signal ili vidite promjenu na svjetlu.
  • Ako vaš terminal još uvijek ne reaguje, obratite se proizvođaču ili distributeru terminala.
P: Kako Mastercard beskontaktna tehnologija radi za mobilne uređaje?

O: Na blagajni kupci će morati slijediti upute na svom uređaju (u zavisnosti od vrste uređaja), a zatim jednostavno prisloniti uređaj na POS terminal. Prilikom plaćanja putem mobilnog telefona, vaš se klijent obično autentificira na mobilnom uređaju s PIN-om, biometrijskim podacima ili prepoznavanjem obrazaca.

"Česta pitanja" nisu dostupna
P: Gdje mogu pronaći informacije o kursu promjene valute?

O: Kako bi osigurao jednostavan pristup informacijama o kursu, Mastercard je kreirao poseban alat koji se koristi podacima iz većeg broja izvora (Bloomberg, Reuters, Centralna banka i drugi).

Kliknite ovdje da biste posjetili naš Alat za konverziju valuta

P. Koji je valutni kurs za zemlju koju posjećujem?

Ako želite znati koji je zadnji kurs valute za zemlju koju posjećujete, posjetite našu web-stranicu za najnovije informacije.

P: Kako se na moj račun naplaćuje konverzija valute?

O: Preporučujemo da kontaktirate finansijsku instituciju koja je izdala vašu karticu kako biste odredili troškove pretvaranja valuta koji se primjenjuju na inostrane transakcije. Obično na poleđini svake kartice nalazi se broj korisničke usluge. Uvijek možete kontaktirati Centar za pomoć Mastercard ili na besplatni telefonski broj na broj 1-636-722-7111.

P: Izvršio sam kupovinu u lokalnoj valuti, zašto mi se naplaćuje naknada za konverziju valute?

O: Preporučujemo da kontaktirate finansijsku instituciju koja je izdala vašu karticu kako biste odredili troškove primjene konverzije valuta koji se primjenjuju na inostrane transakcije. Tipično, na poleđini svake kartice nalazi se broj korisničke usluge. Uvijek možete kontaktirati Centar za pomoć Mastercard ili na besplatni telefonski broj na broj 1-636-722-7111.

P. Trgovac mi nije dao izbor valute za plaćanje. Šta bi trebalo da napravim?

Zahvaljujemo na povratnim informacijama i žao nam je što ste imali loše iskustvo s trgovcem koji prihvata Mastercard. Mastercard istražuje sve pritužbe koje se odnose na obmanjujuću trgovačku praksu. Ako želite razgovarati s nekim direktno vezi s ovom komunikacijom, slobodno nas kontaktirajte na POI_Currency_Conversion@mastercard.com

P. Kako mogu prijaviti prekomjernu naplatu za konverziju valute?

Zahvaljujemo na povratnim informacijama i žao nam je što ste imali loše iskustvo s trgovcem koji prihvata Mastercard. Mastercard istražuje sve pritužbe koje se odnose na obmanjujuću trgovačku praksu. Ako želite razgovarati s nekim direktno vezi s ovom komunikacijom, slobodno nas kontaktirajte na POI_Currency_Conversion@mastercard.com

P: Pitanja koja ovdje nisu odgovorena?

O: Ako vaše pitanje nije na popisu, preporučujemo da kontaktirate finansijsku instituciju koja je izdala vaš račun jer samo oni sadrže informacije specifične za vašu karticu. Obično se na poleđini kartice nalazi broj korisničkog servisa vaše financijske institucije. Uvijek možete kontaktirati Centar za pomoć Mastercard ili na besplatni telefonski broj na broj 1-636-722-7111. Ako smatrate da na vaše pitanje može odgovoriti samo Mastercard, kliknite ovdje da biste poslali svoje pitanje.

"Česta pitanja" nisu dostupna
P: Šta je GDPR?

O: U proljeće 2016. usvojen je novi pravni okvir za prikupljanje i obradu ličnih podataka u EU - Opća Uredba o zaštiti podataka (GDPR) - koja je stupila na snagu 25.5.2018. godine. Ona uvodi novu i poboljšanu zaštitu podataka za kompanije. Saznajte više o GDPR-u ovdje.

"Česta pitanja" nisu dostupna
P: Kako mogu kontaktirati Mastercard korisničku podršku za operacije?

O: Podrška za korisničke operacije dostupna je putem e-mail adrese Customer_Support@mastercard.com

P: Kako mogu početi prihvatati Mastercard?

O: Da započnete proces prihvata je jednostavno. Prvi korak je kontaktirati banku koja će vršiti prihvat kartica ili pružaoca platnih usluga kako bi se prijavili za račun trgovca kod banke ili nekog od njenih agenata.

Počnite primati plaćanja

P: Kako mogu prihvatiti plaćanja putem e-trgovine?

O: Mnogi pružaoci usluga platnog prometa mogu vam pomoći u prihvatanju online plaćanja. Zapravo, mnogi pružaoci usluga također vam mogu pomoći u stvaranju web-stranice, dodavanju funkcije košarice za kupovinu i povećanju sigurnosti vaše web-stranice i transakcija.

P: Kako mogu preuzeti oznaku marke Mastercard za korištenje na mojoj web stranici?

O: Elektronske verzije Mastercard loga dostupne su za preuzimanje na Mastercard Brand Center stranici

P: Pitanja koja ovdje nisu odgovorena?

O: Ako vaše pitanje nije na popisu, najbolje je kontaktirati finansijsku instituciju koja je izdala vaš račun jer samo oni imaju podatke o vašem računu. Tipično, postoji broj korisničke usluge za vašu financijsku instituciju na poleđini svake kartice koju možete pozvati. Također možete uvijek kontaktirati Mastercard Assistance Centre na 1-636-722-7111, te vas možemo vas uputiti vašoj banci izdavatelju.

Ako smatrate da na vaše pitanje može odgovoriti samo Mastercard:

Kliknite ovdje da biste poslali pitanje

Ili pošaljite poruku na AskMastercard@mastercard.com
Ili pošaljite pismo na:
Consumer Inquiries
Mastercard International Incoporated
2000 Purchase Street
Purchase, NY 10577

 

P: Kako mogu podnijeti zahtjev za Mastercard karticu?

O: Ako već imate depozitni račun u banci, trebali biste prvo kontaktirati njih kako biste vidjeli mogu li vam oni izdati Mastercard karticu. Ako trenutno ne koristite usluge niti jedne finansijske institucije ili želite dobiti ponude od razli;itih banaka izdavaoca, Mastercard je izradio online alat za pomoć u donošenju odluka o tome koji su kartični proizvodi dostupni.

P: Postoje li neki programi koji će pomoći da unaprijedim svoje poslovanje?

O: Da, Mastercard ima programe namijenjene razvoju različitih vrsta poslovanja.

P: Kako funkcioniše proces plaćanja?

O: Pogledajmo još jednom proces plaćanja.

P: Koje su prednosti prihvatanja Mastercard kartica?

O: Bez obzira da li imate novi ili uspostavljen posao, prihvatanje kartica može imati pozitivan uticaj na krajnji efekat.Neke od prednosti:

  • Povećanje prodaje
    Veća potrošnja kupaca jer nisu ograničeni gotovinom.
  • Zadovoljniji kupci
    Vaši klijenti će cijeniti fleksibilnost u načinu plaćanju - uključujući kreditnu ili debitnu karticu. Sretniji kupci su vjerniji kupci.
  • Brže obavljanje kupovine
    Ubrzaćete svoje potrošače bržim elektronskim plaćanjem. Bez potrebe brojanja kusura
  • Poboljšana efikasnost
    Kartične transakcije se obavljaju elektronski. Ova vrsta plaćanja štedi vrijeme i novac smajujući rukovanje gotovinom i vršenje plaćanja, dajući vam više vremena za važnije stvari - upravljanje i rast vašeg poslovanja.
  • Sigurnost
    Uz manje količine novca, manji su izgledi za krađu i potkradanje.
  • Konverzija/Promjena valuta
    Elektronska plaćanja sa Mastercard i Maestro karticama su usklađena sa valutom u kojoj prodajete svoje proizvode i usluge, bez obzira gdje je kartica izdana. Dakle, ako prodajete u konvertibilnim markama, tako ćete biti i plaćeni.
P: Kako mogu početi sa prihvatom kartičnog/elektronskog plaćanja?
P: Koja je razlika između banke koja vrši prihvat kartica i posrednika plaćanja?

O: Posrednik plaćanja je prepoznati trgovac koji olakšava transakacije u ime pod-trgovca. Banka prihvatilac je finansijska institucija koja obrađuje kreditne i / ili debitne transakcije za trgovca.

P: Šta je prihvatilac platnih kartica i zašto ga trebam?

O: Ovo se naziva i banka trgovca, finansijska institucija koja je licencirana od strane kompanije Mastercard da pomogne trgovcu da prihvati plaćanja Mastercard karticama. Banka prihvatilac platnih kartica prodaje svoje tehnološke usluge trgovcima direktno ili putem agenata koji ih prodaju u njihovo ime. Ovi agenti moraju da budu registrovani od strane Mastercard kompanije i na svojim vizit kartama i pratećem materijalu, moraju da imaju jasno istaknutu banku koja izdaje Mastercard kartice a koju oni predstavljaju. Trgovački dogovor bi takođe morao da ima jasno istaknuto ime banke.

P: Šta je međubankarska naknada?

O: Međubankarske naknade su naknade koje banke koje prihvataju platne kartice plaćaju izdavateljima kartica, kao naknadu za transakcije obavljene platnim karticama. Oni su samo jedna od mnogih komponenti uključenih u diskontnu stopu trgovca. Mastercard utvrđuje svoje međubankarske naknade, koje su neophodan i efikasan metod kojim kompanijaMastercard održava vibrantnu mrežu.

Saznajte više o Mastercard međubankarskim naknadama

P: Koga mogu nazvati ako imam problem sa POS terminalom?

O: Ukoliko imate pitanja u vezi sa svojim terminalima, kontaktirajte svoju banku prihvatioca platnih kartica ili fasilitatora plaćanja.

P: Da li se izlažem bilo kakvim troškovima ukoliko prihvatam plaćanja?

O: Vaša banka prihvatilac platnih kartica koja procesira transakcije će Vam obezbijediti informacije u vezi sa troškovima.

"Česta pitanja" nisu dostupna
P: Radim na sprovođenju zakona i istražujem slučaj prevare, s kim mogu razgovarati o tome?

O: Molimo vas da pošaljite e-mail poruku našem Centru za podršku sprovođenju zakon: Law_Enforcement_Support@mastercard.com. Molimo Vas da u e-mail poruci ne navodite pune brojeve kartica; unesite samo prvih 6 znamenki broja kartice. Na vaš upit odgovorit ćemo u roku od 72 sata.

Molimo vas da imate na umu da Mastercard ne održava račune niti uspostavlja pojedinačne odnose između klijenata i vlasnika kartica. Banke i finansijske institucije imaju licencu da izdaju kartice brandirane imenom i logotipom kompanije Mastercard, a odnos sa vlasnikom kartice zapravo ima samo institucija koja izdaje kartice. Rezultat toga je da se bilo koja informacija o računu nalazi kod banke ili finansijske institucije koja je izdala Mastercard karticu. Banka ili finansijska institucija je ta koja daje povremene izvještaje, objave i komuniciraju sa vlasnikom kartice.

"Česta pitanja" nisu dostupna
P: Gdje mogu preuzeti Mastercard logotip?

O: Logo i uputstva za njegovu upotrebu možete preuzeti na Mastercard Brand Center web stranici. Od Brend Centra možete naručiti i naljepnice.

"Česta pitanja" nisu dostupna
P: Više nemam svoju Mastercard karticu, kako prijavljujem da je kartica izgubljena ili ukradena?

O: Predstavnik kompanije Mastercard će vam pomoći da prijavite izgubljenu ili ukradenu karticu. Molimo vas da kontaktirate Mastercard Assistance Centre na 1-636-722-7111. Također, potrebno je da se obratite finansijskoj instituciji koja je izdala vašu Mastercard karticu.

P: Kakvu odgovornost imam u slučaju neovlaštene kupovine sa mojom izgubljenom ili ukradenom Mastercard karticom?

O: Ako se Mastercard Zero Liability zaštita primjenjuje na Vašu Mastercard karticu, nakon što je prijavite kao izgubljenu ili ukradenu, u većini slučajeva neće biti dodatnih troškova na Vašem računu. Preporučujemo da pregledate sljedeća dva obračunska izvoda nakon što prijavite izgubljenu ili ukradenu karticu kako biste osigurali da nema neovlaštenih transakcija. Ako vidite neovlaštene transakcije, odmah se obratite finansijskoj ustanovi koja je izdala vašu karticu. Obično se na poleđini kartice ili na Vašem mjesečnom izvodu nalazi broj korisničke službe za vašu finansijsku instituciju. Također možete kontaktirati Mastercard Assistance Centre na telefon 1-636-722-7111.

P: Kako mogu dobiti zamjensku karticu?

O: Mastercard, sa finansijskom institucijom koja vam je izdala karticu, može pomoći u dobijanju zamjenske kartice. Zamjenske kartice zahtijevaju da vaša finansijska institucija odobri novi broj računa. Da biste zatražili zamjenu kartice za hitne slučajeve, obratite se centru za pomoć Mastercard Assistance Centre na telefon 1-636-722-7111.

P: Pitanja koja ovdje nisu odgovorena?

O: Ako vaše pitanje nije na popisu, preporučujemo da kontaktirate finansijsku instituciju koja je izdala vašu karticu jer samo oni sadrže informacije specifične za vaš račun. Obično se na poleđini kartice nalazi broj korisničke usluge za vašu financijsku instituciju. Uvijek možete kontaktirati Mastercard Assistance Centre na telefon 1-636-722-7111. Ako smatrate da na vaše pitanje može odgovoriti samo Mastercard, kliknite ovdje da biste poslali svoje pitanje.

P: Izgubljena ili ukradena kartica?

O: Bez obzira jeste li žrtva krađe kreditnih kartica, izgubili ste karticu ili vam je potrebna pomoć u pronalaženju bankomata, tu smo da vam pomognemo 24 sata dnevno, 365 dana u godini. Pozovite nas kako biste sa našim predstavnikom pričali u vezi sa:

  • Izgubljenom ili ukradenom karticom
  • Izdavanju kartice po hitnom postupku
  • Kako pronaći bankomat koji prihvata Mastercard, Maestro i Cirrus kartice
  • Pitanja o pogodnostima primjenjivim za vašu karticu

Kontakt za hitne slučajeve

Kliknite ovdje za popis svih brojeva za hitne kontakte.

Za zemlje koje nisu navedene u našem imeniku, možete nazvati sljedeći broj u SAD: 1-636-722-7111.

 

"Česta pitanja" nisu dostupna
P: Šta je Mastercard Nearby?

O: Mastercard Nearby je mobilna aplikacija koja vam pomaže da brzo i jednostavno pronađete mjesta na kojima možete dobiti pristup gotovini ili izvršiti kupovinu.

P: Na kojim je mobilnim uređajima dostupan Mastercard Nearby?

O: Mastercard Nearby dostupan je na App Storeu za iPhone i Google Play trgovini za Android telefone.

P: Koju vrstu lokacija mogu pronaći na Mastercard Nearby aplikaciji?

O:

  • Dva miliona bankomata širom svijeta
  • Pronađite bankomate svoje banke kako biste položili depozit ili izbjegli troškove transakcije
P: Kako da koristim aplikaciju?

O: Jednostavno je; samo odaberite željene usluge, a aplikacija će prikazati lokacije u vašoj blizini - odaberite s popisa ili prikaza karte. Također možete tražiti lokacije unosom adrese u polje za pretraživanje. Odaberite lokaciju za prikaz informacija, dijeljenje lokacije putem e-maila ili teksta te, zavisno o vašoj lokaciji, pronađite uputstva za vožnju. Također možete prijaviti problem s lokacijom iz aplikacije.

P: Koji filteri pretraživanja su dostupni?

O: Bankomate možete tražiti putem naziva finansijske institucije ili potražiti bankomate sa sljedećim značajkama:

  • Drive-through
  • 24-satna usluga
  • Omogućen pristup osobama sa invaliditetom
  • Bez dodatne naplate - Surcharge free alliance bankomati koji ne naplaćuju naknadu za transakcije podizanja gotovine
  • Nema pristupne naknade - bankomati koji ne naplaćuju naknadu za kartice izdane u zemlji
  • Dijeljenje depozita - Depoziti se mogu izvršiti na bilo kojem od ovih bankomata od strane korisnika kartica banaka sudionica
  • Bankomat banke - bankomat smješten unutar finansijske institucije
  • Omogućeno čitanje čipova - bankomati na kojima se mogu koristiti kreditne i debitne kartice s čipom i / ili magnetskom trakom

Također možete pretraživati trgovce koji imaju omogućeno beskontaktno plaćanje po nazivu i kategoriji, uključujući:

  • Odjeća
  • Automobili
  • Trgovine
  • Restorani
  • Benzinske stanice
  • Prevoz
  • I još mnogo toga
P: Trebam li omogućiti usluge lokacije kako bih mogao koristiti aplikaciju?

O: Usluga lokacije mora biti uključena u postavkama telefona ako želite da aplikacija pronađe lokacije u vašoj blizini. Ako usluge lokacije nisu uključene, još uvijek možete tražiti lokaciju upisivanjem adrese ulice u pretraživač.

P: Pokušavam pronaći lokacije u određenoj zemlji ili regiji, ali ne nalazim ih. Zašto?

O: Mastercard prima informacije o lokaciji od finansijskih institucija i direktno iz podataka o transakcijama. Ako ne dobijete nikakve rezultate u određenoj zemlji ili regiji, informacije trenutno nisu dostupne. Stalno radimo sa finansijskim institucijama i trgovcima širom svijeta kako bismo proširili našu bazu podataka i pružili vam najnovije i tačne informacije o lokaciji.

P: Zašto se sve lokacije prikazuju u centru grada?

O: Neprestano unapređujemo preciznost mapiranja na za nove regije i teritorije. Ovo se odnosi na geografske regije u kojima se mogu odrediti koordinate mjesta za preciznost na razini ulice. U zemljama gdje ovo još nije dostupno, koordinate lokacije pružaju se u centru grada ili poštanskog broja.

P: Zašto u mojoj regiji nisu dostupna uputstva za vožnju?

O: U regijama u kojima još uvijek ne postoji mogućnost za određivanje preciznih koordinata, ne možemo da obezbijedimo instrukcije za vožnju do lokacije.

P: Kako pronaći uputsva za upravljanje aplikacijom?

O: Kada prvi put instalirate aplikaciju, prođite kroz vodiči. Da biste mu pristupili iz aplikacije, idite na About -View Tutorial.

P: Što je ALL tab na vrhu slidera?

O: Kada izaberete više usluga, zadano ćete biti usmjereni da vidite sve izabrane usluge. Ako želite pregledati samo jednu vrstu usluge, koristite slajder na vrhu kako biste došli do nje.

P: Što znači brojčana oznaka na karti?

O: Brojčana oznaka označava da je više usluga dostupno na jednom mjestu.

P: Zašto ne dobijam nikakve rezultate kada upišem adresu u pretraživač?

O: Možda možete probati unijeti više informacija o adresi, kao što su ulica, grad, država. Također možete promijeniti svoj radijus u postavkama kako biste bili sigurni da nemate premali ili preveliki odabrani radijus.

P: Mogu li poslati podatke o lokaciji?

O: Da, lokacije se mogu dijeliti klikom na ikonu za dijeljenje (Share). Informacije o lokaciji možete slati e-mailom ili SMS-om.

P: Kako mogu pronaći bankomate svoje banke?

O: Izaberite ATM na vrhu slajdera i kliknite ikonicu za filter na dnu. Zatim izberite sa padajućeg popisa finansijsku instituciju koju želite tražiti.

P: Kako mogu odabrati određene trgovce ili kategorije?

O: Kroz filter možete da izaberete trgovce kod kojih postoji mogućnost beskontaktnog plaćanja. Izaberite željeni pojam u slajderu na vrhu i kliknite ikonicu za filter na dnu. Možete filtrirati po imenu trgovca ili kategoriji.

P: Kako mogu prijaviti problem s lokacijom?

O: Idite na detalje lokacije klikom na lokaciju na karti ili prikazu popisa. Odaberite ikonicu za prijavljivanje problema. Izaberite predefinisan problem sa padajuće liste ili izaberite Other i unesite opis problema.

P: Mogu li promijeniti radijus pretraživanja?

O: Da, u postavkama aplikacije možete odabrati promjer između 1-25 milja ili km.

"Česta pitanja" nisu dostupna
P: Gdje mogu dobiti Mastercard poklon karticu (prepaid)?

O: Mastercard poklon kartice (prepaid) dostupne su u poslovnicama banaka i maloprodajnim mjestima, kao i putem interneta ili putem telefona. Postoji mnogo stilova kartica koje možete odabrati, od kojih neke mogu biti personalizirane putem jedinstvenog dizajna, imenom primaoca i ličnim porukama. Jednostavno je naći prepaid karticu koja vam najviše odgovara.

P: Dobio sam Mastercard poklon karticu (prepaid). Da li je potrebno aktivirati ili registrovati ovakvu karticu prije korištenja?

O: Za uputstva o aktivaciji, provjerite svoju poklon karticu, račun ili pakiranje u kojem ste dobili poklon karticu Mnoge Mastercard poklon kartice koje se prodaju na maloprodajnim mjestima automatski se aktiviraju prilikom kupovine kartice. Nazovite službu za korisnike na poleđini kartice ukoliko imate pitanja o tome kako aktivirati karticu. Za online kupovinu kupovinu putem telefona, možda ćete morati registrovati svoju karticu kod finansijske institucije koja ju je izdala.

P: Kako mogu koristiti Mastercard poklon karticu?

O: Kada ste spremni za plaćanje, na blagajni dajte svoju karticu ili, ako se to od vas traži, provucite karticu kroz terminal. Iznos kupovine automatski će se oduzeti od stanja na kartici.

P: Gdje mogu koristiti svoju Mastercard poklon karticu?

O: Svoju Mastercard poklon karticu možete koristiti svugdje gdje je prihvaćena i Debit Mastercard kartica - na milionima lokacija širom svijeta , preko maloprodajnih mjesta do online prodavnica, za online i telefonske narudžbe. Karticu možete koristiti i za online plaćanje računa.

P: Koliko dugo mogu koristiti moju Mastercard poklon karticu?

O: Možete plaćati svojom prepaid poklon karticom sve dok ne potrošite iznos sa kartice ili do datuma isteka koji je istaknut na kartici.

P: Što se događa ukoliko moram vratiti stavku plaćenu Mastercard poklon karticom?

O: Kada vraćata robu koju ste kupili, možda će se od vas tražiti da pokažete karticu koja je korištena za kupovinu. Vrijednost vraćene robe vraća se na vašu karticu.

P: Imate pitanja na koja ovdje niste dobili odgovor?

O: Ako vaše pitanje nije ovdje navedeno, preporučujemo da kontaktirate finansijsku instituciju kod koje imate otvoren račun, jer samo oni sadrže informacije specifične za vašu karticu. Obično se na poleđini kartice nalazi broj korisničkog centra vaše financijske institucije. Uvijek možete kontaktirati Mastercard Centar za pomoć na 1-636-722-7111. Ako smatrate da na vaše pitanje može odgovoriti samo Mastercard, kliknite ovdje da biste postavili svoje pitanje.

"Česta pitanja" nisu dostupna
P: Pokušao sam izvršiti kupovinu, ali moja kartica je odbijena. Šta trebam uraditi?

O: Ako je transakcija odbijena, kontaktirajte finansijsku instituciju koja je izdala vašu karticu. Ponekad banke postavljaju sigurnosne mjere kako bi smanjile rizik od lažnih transakcija što može rezultovati odbijenim transakcijama.

P: Imate pitanja na koja ovdje niste dobili odgovor?

O: Ako vaše pitanje nije ovdje navedeno, preporučujemo da kontaktirate finansijsku instituciju kod koje imate otvoren račun, jer samo oni sadrže informacije specifične za vašu karticu. Obično se na poleđini kartice nalazi broj korisničkog centra vaše financijske institucije. Uvijek možete kontaktirati Mastercard Centar za pomoć na 1-636-722-7111. Ako smatrate da na vaše pitanje može odgovoriti samo Mastercard, kliknite ovdje da biste postavili svoje pitanje.

"Česta pitanja" nisu dostupna
P: Primio sam e-mail/ poziv od kompanije Mastercard u vezi sa svojim računom, ali čini se da je riječ o prevari ili phishing e-mail. Šta bi trebalo da uradim?

O: Mastercard nikada neće tražiti od korisnika kartice lične podatke ili informacije o računu ili kartici tako da sumnjamo da su informacije koje ste dobili lažne. Korisnici bi uvijek trebali čuvati svoje lične podatke i izbjegavati odgovarati na sumnjive prevare e-maila poruke ili telefonske pozive. Ako sumnjate na prevaru ili vjerujete da su informacije na vašem računu kompromitovane, molimo vas da kontaktirate finansijsku instituciju koja vam je izdala kreditnu ili debitnu karticu kako biste prijavili incident.

P: Primio sam poziv kojim mi se nudi niža kamatna stopa na mojoj Mastercard kartici, ali čini se da je u pitanju prevara. Šta bi trebalo da uradim?

O: Mastercard ne kontaktira pojedince kako bi tražio lične podatke, uključujući podatke o kreditnoj ili debitnoj kartici. Ukoliko ste primili nepoželjan telefonski poziv, e-mail, SMS poruku ili zahtjev na društvenim mrežama od osobe koja tvrdi da je predstavnik kompanije Mastercarda, ne odgovarajte.

Vlasnici Mastercard kartica bi uvijek trebali štiti svoje lične podatke i ne odgovarati na sumnjive e-mailove ili zahtjeve.

Ako sumnjate na prevaru ili vjerujete da su informacije na vašem računu kompromitovane, molimo vas da kontaktirate finansijsku instituciju koja vam je izdala kreditnu ili debitnu karticu kako biste prijavili incident.

P: Mislim da su mojom Mastercard kreditnom ili debitnom karticom napravljena nedozvoljena plaćanja. Kako da to prijavim?

O: Ako smatrate da je transakcija objavljena vašom karticom sumnjiva, trebate odmah kontaktirati finansijsku instituciju koja je izdala vašu karticu. Obično na poleđini svake kartice postoji broj korisničkog servisa finansijske institucije koja vam je izdala karticu i koji možete pozvati. Uvijek možete kontaktirati Mastercard Centar za pomoć na broj 1-636-722-7111.

P: Znam ko je počinio prevaru na mojoj Mastercard kreditnoj ili debitnoj kartici. Kako da to prijavim?

O: Ako smatrate da imate podatke o osobi koja je počinila prevaru koristeći vašu Mastercard karticu bez vašeg dopuštenja, obratite se finansijskoj instituciji koja je izdala vašu karticu. Kontakt ćete pronaći na poleđini kartice ili na mjesečnom izvodu vašeg računa.

P: Mislim da je neko podnio zahtjev za Mastercard kreditnu karticu u moje ime. Šta bi trebalo da uradim?

O: Mastercard ne izdaje kartice i ne možemo vam reći je li račun otvoren na vaše ime. Ako znate ime finansijske institucije, odmah ih kontaktirajte i otkažite račun.

P: Moj račun bio je ugrožen, te sam dobio sam novu karticu. Kako mogu dobiti više informacija?

O: Mastercard cijeni brigu i mjere predostrožnosti kako biste zaštitili svoje financije. Svako ugrožavanje računa shvatamo veoma ozbiljno i usko sarađujemo sa istražnim organima. Ohrabrujemo vas da kontaktirate svoju finansijsku instituciju kako biste dobili najnovije informacije. Obično se na poleđini kartice nalazi broj korisničke službe koji možete pozvati.

P: Kako mogu prijaviti potencijalnu prijevaru?

O: Ako posjedujete kontakt podatke nekoga ko je počinio prevaru na Mastercard kartici molimo vas da kontaktirate svog pružaoca tehničkih usluga, kako biste došli do finansijske institucije koja je otvorila Mastercard račun.

"Česta pitanja" nisu dostupna
P: Kako mogu dobiti zamjensku karticu?

O: Mastercard, u saradnji sa finansijskom institucijom koja vam je izdala karticu, može vam pomoći da dobijete zamjensku karticu. Zamjena kartice zahtjeva da vam finansijska institucija otvori novi broj računa. Dd biste podnijeli zahtjev za zamjenu kartice po hitnom postupku, molimo vas da se obratite Mastercard centru za pomoć na 1-636-722-7111.

"Česta pitanja" nisu dostupna
P: Ja sam trgovac. Što je Mastercard SecureCode?

O: Mastercard SecureCode je program kreiran kako bi online trgovcima omogućio dodatnu sigurnost tako što finansijske institucije koje su izdale kartice provjeravaju i potvrđuju identitet korisnika kartice te kvalifikuju online transakcije za zaštitu protiv "neautorizovanih vlasnika kartica" ili "nepoznatog vlasnika kartice", vraćanjem sredstava.

P: Ja sam korisnik. Šta je Mastercard SecureCode?

O: Mastercard SecureCode je usluga koja dodatno štiti postojeće Mastercard kreditne ili debitne kartice. Sa ličnim kodom - sličnim PIN-u - dobijate zaštitu od neovlaštene upotrebe vaše kartice kada kupujete u online trgovinama koje učestvuju u ovom programu.

P: Kako funkcioniše Mastercard SecureCode?

O: Jednom kada se registrujete i kreirate vaš lični SecureCode, finansijska ustanova koja vam je izdala karticu tražiti će da dostavite svoj SecureCode svaki put kada plaćate svojom registrovanom kreditnom ili debitnom karticom kod online trgovaca koji učestvuju u programu. Vaš SecureCode će biti vrlo brzo potvrđen, te ćete kupovinu moći uspješno završiti. Vaš SecureCode nikada neće biti podijeljen s trgovcem. Korištenje SecureCode je kao da unosite svoj PIN na bankomatu.

P: Kako me štiti Mastercard SecureCode?

O: Kada ispravno unesete svoj SecureCode prilikom kupovine kod online trgovca koji učestvuju u programu, potvrđujete da ste autorizovani vlasnik kartice, te će vaša kupovina biti izvršena. Ako unesete pogrešan SecureCode, plaćanje neće biti izvršeno.

P: Da li ću morati dobiti novu karticu za korištenje SecureCode?

O: Moći ćete koristiti bilo koju od postojećih Mastercard kreditnih ili debitnih kartica, pod uslovom da kartice dolaze od finansijske institucije koja učestvuje u programu.

P: Koliko kartica mogu registrovati putem SecureCode-a?

O: Preporučujemo da registrujete sve svoje Mastercard kartice. Ne postoji ograničenje koliko kartica možete registrovati.

P: Da li korisnici sa zajedničkim računom mogu koristiti istu lozinku ili se trebaju odvojeno registrovati za SecureCode?

O: Registracija se radi na nivou računa tako da se šifra mora dijeliti.

P: Šta trebam učiniti ako se ne mogu sjetiti svog SecureCode?

O: Možda će se od vas tražiti da ponovo kreirate svoj SecureCode ili možete kontaktirati službu za korisnike vaše financijske institucije, čiji se telefonski broj obično nalazi na poleđini vaše kartice.

P: Šta ako moj SecureCode ne uspije ili primim poruku o grešci?

O: Trebate kontaktirati broj korisničke službe vaše finansijske institucije, koji se obično nalazi na poleđini kartice. Obavijestite predstavnika službe za korisnike o primljenoj poruci.

P: Šta ako nisam primio poruku s mojim SecureCode PIN-om?

O: Ukoliko vaša finansijska institucija koristi SMS / tekstualne poruke za SecureCode provjeru autentičnosti, morate kontaktirati službu za korisnike vaše finansijske institucije, čiji se telefonski broj obično nalazi na poleđini kartice.

P: Šta se događa kada istekne moja kartica ili se promijene moji lični podaci ili adresa?

O: Izdavalac vaše kartice automatski će ažurirati te podatke u vašem profilu.

P: Što se događa ako poništim svoju karticu i dobijem novu s drugim brojem računa?

O: Morate registrovati novu karticu za SecureCode. Jednostavno se vratite na stranicu za registraciju i dovršite postupak registracije s novom karticom.

P: Ja sam online trgovac, kako mogu omogućiti online plaćanje uz korištenje Mastercard SecureCode?

O: Mogućnost podrške za SecureCode je možda već dostupna putem vaše finansijske institucije. Sve što trebate učiniti je:

  • Obratite se finansijskoj instituciji kako biste provjerili da li podržavaju Mastercard SecureCode program.
  • Na svoju web-stranicu instalirajte kompatibilnu Mastercard SecureCode"plug_in" aplikaciju.
  • Testirajte svoju web-stranicu koristeći Mastercard karticu kako biste bili sigurni da SecureCode radi ispravno.
  • Prikažite logotip Mastercard SecureCode kako bi vaši klijenti znali da ste osigurali online kupovinu.
  • Prenesite vrijednosti za autorizaciju transakcija svojoj finansijskoj instituciji, kroz normalan proces autorizacije, koristeći Universal Cardholder Authentication Field (UCAF)
P: Kada implementiram SecureCode, kako mogu testirati svoju web-stranicu?

Kontaktirajte svog finansijsku instituciju kada ste spremni testirati svoju web-stranicu.

P: Da li je SecureCode jednostavan za korištenje online kupcima?

O: Da. Kupci jednostavno unose svoj lični Mastercard SecureCode u in-line prozor svoje finansijske institucije, a prije nego što se njihova online transakcija završi. Finansijska institucija koja je izdala karticu je odgovorna za provjeru koda.

P: Ja sam trgovac koji želi imati SecureCode. Kako pronaći certifikovanog dobavljača SecureCode-a?

O: Aktuelni popis ovlaštenih Mastercard SecureCode dobavljača dostupan je ovdje: Mastercard SecureCode vendor list

P: Kako mogu preuzeti logotip Mastercard SecureCode za svoju web-stranicu?

O: kada završite test kompatibilnosti, Mastercard će vam pružiti identifikator SecureCode programa.

P: Ja sam trgovac, zašto bih trebao ponuditi Mastercard SecureCode?

O: Pružajući mogućnost korisnicima da koriste SecureCode, bićete zaštićeni od vraćanja sredstava za neovlaštene transakcije vlasnika kartica. Takva zaštita je dizajnirana kako bi smanjila vašu izloženost i smanjila troškove obrade zahtjeva za povratom novca.

A kada implementirate SecureCode, povjerenje potrošača se povećava čime se uvećava i šanse da potrošači kupovine obavljaju baš kod vas. Također vam može pomoći da povećate vašu dostupnost, prodajući robe i usluge kupcima iz zemalja gdje se debitne kartice koriste više od kreditnih kartica. Pored toga što ćete biti dodatno zaštićeni od vraćanja sredstava od neautorizovanih transakcija bićete u mogućnosti da procesuirate i njihove Maestro debitne transakcije.

P: Kako mogu znati sudjeluje li trgovac u SecureCode programu?

O: Većina trgovaca koji su dio programa imaće na svojoj web stranici logo Mastercard SecureCode. Međutim, čak i ako ne vidite SecureCode logo, trgovac i dalje može biti dio programa pa će od vas tokom kupovine biti zatraženo da unesete svoj SecureCode.

P: Kako će online trgovac znati da imam registrovan SecureCode?

O: Kada koristite karticu koja je registrovana u SecureCode program kod trgovaca koji je dio ovog programa, ovaj će trgovac automatski prepoznati vašu Mastercard karticu tokom plaćanja.

P: Šta se događa kada koristim svoj SecureCode kod trgovca koji učestvuje?

O: Kada kupujete kod trgovca koji učestvuju u programu i unesete svoje registrovane podatke za plaćanje, vaša finansijska institucija automatski će zatražiti da unesete svoj SecureCode. Nakon pregleda detalja vaše kupovine i potvrde da je vaša lična poruka ispravna, jednostavno upišite svoj SecureCode da biste dovršili kupnju.

P: Što je lična poruka?

O: Lična poruka je poruka koju kreirate tokom procesa registracije kartice. Svaki put kada izvršite online kupovinu kod trgovca koji učestvuje u programu, od vas će se tražiti da unesete svoj SecureCode. Tada ćete vidjeti ličnu poruku i druge detalje o kupovini. Lična poruka je vaša sigurnost da komunicirate sa svojom finansijskom institucijom.

Ako je lična poruka netačno prikazana, ne smijete unositi svoj SecureCode. Odmah se obratite službi za korisnike tako što ćete nazvati broj korisničkog centra koji se nalazi na poleđini vaše Mastercard kartice i prijavite moguću prevaru.

P: Kako će SecureCode promijeniti postupak online kupovine?

O: Postupak online kupovine neće se promijeniti osim što će se od vas tražiti da unesete svoj SecureCode tokom plaćanja. Vaš SecureCode nikada neće biti otkriven trgovcu tokom procesa kupovine.

P: Hoću li moći kupovati kod prodavnica koji prihvataju Mastercard, ali ne učestvuju u SecureCode programu?

O: Ukoliko kupujete kod trgovca koji ne učestvuje u SecureCode programu, nećete biti upitani za vaš SecureCode. I dalje ćete biti zaštićeni od neovlaštenih kupovina na osnovu pravila Zero Liability.

P: Ja sam trgovac koji želi ponuditi SecureCode svojim kupcima. Kako mogu dobiti više informacija?

O: Za informacije o učestvovanju u Mastercard SecureCode programu, posjetite SecureCode Merchant.

P: Kako se SecureCode razlikuje od Zero Liability?

O: Korištenje programa Mastercard SecureCode pruža dodatnu sigurnost za sprječavanje neovlaštene upotrebe vaše kartice. Mogući su izuzeci. Zero Liability osigurava pokriće ako je vaša kartica korištena od strane prevaranata.

P: Gdje mogu pogledati uslove i pravila korištenja SecureCode programa?

O: Za pravila i uslove specifične za vašu karticu posjetite web-stranicu vaše finansijske institucije.

P: Gdje mogu pregledati SecureCode pravila o privatnosti?

O: Posjetite web-stranicu vaše finansijske institucije da biste pregledali pravila o privatnosti koja se odnose na vašu karticu.

P: Imate pitanja na koje ovdje niste dobili odgovor?

Ako vaše pitanje nije ovdje navedeno, preporučujemo da kontaktirate instituciju kod koje imate otvoren račun budući da samo oni imaju informacije o vašem računu ili kartici. Obično se na pozadini kartice nalaze kontakt informacije službe za pomoć korisnicima. Uvijek možete kontaktirati Mastercard Centar za pomoć na broj 1-636-722-7111. Ako mislite da na vaše pitaje može odgovoriti samo Mastercard, kliknite ovdje da biste postavili pitanje.

P: Kako funkcioniše Mastercard SecureCode?

O: Kada vlasnik kartice pošalje svoj online nalog trgovcu koji sudjeluje u programu, Mastercard SecureCode radi sljedeće kako bi osigurao da je vlasnik kartice ovlašten izvršiti ovu transakciju:

  • Pokreće prozor finansijske institucije koja je izdala karticu, tražeći od vlasnika kartice da unese svoj jedinstveni lični kod
  • Finansijska institucija koja je izdala karticu provjerava i potvrđuje lični kod, te odobrava transakciju
P: Da li Mastercard SecureCode podržava i kartice brenda Maestro?

O: Da. Mastercard SecureCode pruža mogućnost finansijskim institucijama da podrže online Maestro debitne transakcije, što omogućuje prekogranične transakcije s trgovcima u zemljama u kojima se debitna kartica koristi više od kreditne.

P: Moram li prikazati logotip programa Mastercard SecureCode na svojoj web-stranici?

O: Da. Nakon uspješnog završetka testiranja, Mastercard će vam obezbijediti logo Mastercard SecureCode koji će se prikazati na Vašoj web stranici u skladu s Mastercard smjernicama.

P: Kome da se obratim za pomoć u vezi Mastercard SecureCode-a?

O: Ukoliko imate Mastercard SecureCode, morate se obratiti finansijskoj ustanovi koja je izdala vašu Mastercard karticu.

P: Šta je Mastercard Identity Check i kako utiče na SecureCode?

O: Mastercard Identity Check je novi i poboljšani program provjere autentičnosti plaćanja zasnovan na industrijskom standardu EMV 3-D Secure. Korisnici SecureCode programa se potiču da pređu na Mastercard Identity Check kako bi u potpunosti iskoristili prednosti ovog programa. Prelaz sa SecureCode na Mastercard Identity Check programa odvija se postupno, te ćete tako i dobijati informacije o ovoj temi.

"Česta pitanja" nisu dostupna
P: Da li trgovac može naplatiti dodatne troškove i šta bi trebalo da uradim ukoliko dodatni trošak nije jasno prikazan?

O: Trgovci iz grupe državnih institucija mogu naplatiti dodatne troškove kupcima koji plaćaju Mastercard brendiranim karticama. Trgovci moraju jasno istaknuti svoja pravila za dodatne troškove i to prije izvršenja kartične transakcije te jasno istaknuti iznos dodatnog troška.

"Česta pitanja" nisu dostupna
P: Neko je zvao da mi ponudi nižu kamatnu stopu na mojoj Mastercard kartici, ali čini se da je to prevara. Šta da napravim?

O: Imajte na umu da Mastercard ne pokušava kontaktirati pojedince kako bi zatražio lične podatke, uključujući informacije o kreditnoj ili debitnoj kartici. Ako primite neželjeni telefonski poziv, e-mail, SMS poruku ili zahtjev putem društvenih mreža od pojedinca koji tvrdi da je predstavnik kompanije Mastercard: NE ODGOVARAJTE.

Vlasnici Mastercard kartica trebaju uvijek čuvati svoje lične podatke i ne odgovarati na sumnjive poruke, e-mailove ili druge upite.

Ako ste žrtva phishing napada i vjerujete da su podaci o vašem računu možda ugroženi, molimo vas da se obratite finansijskoj instituciji koja je izdala kreditnu ili debitnu karticu i da prijavite incident.

"Česta pitanja" nisu dostupna
P: Kako mogu osporiti trošak?

O: Kako biste osporili trošak, molimo da se obratite finansijskoj ustanovi koja je izdala vašu karticu. Samo vaša finansijska institucija posjeduje vaše specifične informacije, te vam mogu dati informacije o vašim pravima da osporite trošak.

P: Koga da kontaktiram ako mi nikada nije stigla roba koju samo kupio online?

O: Ako niste primili robu koju ste kupili ili vam je stigla pogrešna pošiljka, najprije se obratite trgovcu kako biste pokušali riješiti situaciju. Ako se ne možete dogovoriti sa trgovcem i želite osporiti transakciju, potrebno je da se direktno obratite finansijskoj instituciji koja je izdala vašu karticu.

Obično se na poleđini kartice nalazi broj korisničkog centra vaše finansijske institucije. Uvijek možete kontaktirati Mastercard Centra za pomoć na 1-636-722-7111 i mi ćemo vas povezati s vašom finansijskom institucijom.

P: Kupio sam robu, ali mi je stigla pogrešna pošiljka. Šta bi trebalo da uradim?

O: Ako niste dobili pošiljku, ili ste dobili pogrešnu pošiljku, najprije biste trebali kontaktirati trgovca kako biste pokušali riješiti situaciju. Ako vi i trgovac ne možete riješiti problem, i želite osporiti transakciju, potrebno je da se direktno obratite finansijskoj instituciji koja je izdala vašu karticu.

Obično se na poleđini kartice nalazi broj korisničkog centra vaše finansijske institucije. Uvijek možete kontaktirati Mastercard Centra za pomoć na 1-636-722-7111 i mi ćemo vas povezati s vašom finansijskom institucijom.

P: Kako mogu dobiti povrat sredstava od kompanije koja je progasila stečaj?

O: Ako ste koristili Mastercard karticu za kupovinu od preduzeća koje je proglasilo stečaj, možete osporiti transakciju preko finansijske institucije koja je izdala karticu. Obično se na poleđini kartice nalazi broj korisničkog centra vaše finansijske institucije. Uvijek možete kontaktirati Mastercard Centar za pomoć na 1-636-722-7111 i mi ćemo vas povezati s vašom finansijskom institucijom.

P: Šta trebam učiniti ako financijska institucija koja je izdala moju karticu kaže da je Mastercard odbio moj prigovor na izvršenu transakciju?

O: Ukoliko je vaš prigovor na izvršenu transakciju odbijen, finansijska institucija koja je izdala vašu Mastercard karticu može vam objasniti razlog odbijanja. Obično se na poleđini kartice nalazi broj korisničkog centra vaše finansijske institucije. Uvijek možete kontaktirati Mastercard Centar za pomoć na 1-636-722-7111 i mi ćemo vas povezati s vašom finansijskom institucijom.

P: Pitanja koja ovdje nisu odgovorena?

O: Ako vaše pitanje nije na popisu, najbolje je kontaktirati financijsku instituciju koja je izdala vašu karticu jer samo oni imaju podatke o vašem računu ili kartici. Tipično, postoji broj korisničkog centra vašu financijsku instituciju na poleđini svake kartice koji možete pozvati. Također možete uvijek kontaktirati Mastercard Assistance Centre ili na besplatni broj na 1-636-722-7111 i možemo vas uputiti vašem izdavatelju.

Ako smatrate da na vaše pitanje može odgovoriti samo Mastercard, kliknite ovdje da biste poslali svoje pitanje.

"Česta pitanja" nisu dostupna
P: Šta je tokenizacija?

O: Tokenizacija je postupak zamjene primarnog broja računa (PAN) kartice - 16-cifreni broj na plastičnoj kartici - jedinstvenim zamjenskim brojem ili "tokenom". Tokeni se mogu koristiti za mobilne transakcije na mjestu pordaje, kupovinu unutar aplikacija ili za online kupovinu.

P: Koje su prednosti tokenizacije?

O: Tokenizacija smanjuje prijevare povezane s digitalnim plaćanjima čineći transakcije sigurnijim uključujući dinamičku komponentu sa svakom transakcijom. Tokenizacija koristi sigurnost fizičkog EMV čipa i primjenjuje je u okruženju koja ne koriste fizičke kartice kakva su mobilna ili internetska plaćanja.

Prednosti za trgovce su sigurnije transakcije, kao i brže plaćanje, te nove mogućnosti za prihvatanje plaćanja i više načina za prodaju.

P: Kako mogu osigurati prihvaćanje transakcija sa pametnih uređaja?

O: Postojeći beskontaktni terminali kompatibilni su s tokeniziranim transakcijama i nije potrebno dodatno podešavanje. Mastercard trgovcima nudi besplatnu, opcionalnu uslugu za sigurnije prihvatanje plaćanja nazvanu Digital Secure Remote Payment (DSRP). Da bi koristili DSRP, tgovci moraju:

  • Kontaktirati dobavljača kako bi bili sigurni da podržavaju DSRP
  • Integrisati svoju mobilnu aplikaciju sa partnerom za digitalne novčanike
P: Koja je uloga kompanije Mastercard u kreiranju i lansiranju digitalnih novčanika?

O: Novi digitalni novčanici povezuju se s uslugom Mastercard Digital Enablement Service (MDES), tako da finansijske institucije koje učestvuju mogu omogućiti sigurna mobilna plaćanja na milionima ređaja.

P: Šta za mene znači nova digitalna plaćanja?

O: Za potrošače i trgovce, svaka kupovina napravljena pomoću tokenizirane Mastercard debitne, kreditne, prepaid ili poslovne kartice, putem Android Pay-a, Samsung Pay-a ili Apple Pay-a nudi veću sigurnost i prednosti digitalnih Mastercard transakcija, uključujući sigurnu tehnologiju tokenizacije.

P: Da li će ovo uticati na način prepoznavanja novih korisnika i onih koji su pretplaćeni na određene usluge?

O: Trgovci koji koriste brojeve kartica za identifikaciju kupaca neće moći prepoznati kupce koji su pretplaćeni na njihove usluge ukoliko po prvi put koriste svoj token, jer se on pojavljuje kao novi broj kartice. Ipak, kada ga budu ponovo upotrijebili, trgovci će moći prepoznati token povezan sa potrošačkim uređajem.

P: Podržavaju li neki od digitalnih novčanika moje programe lojalnosti?

O: Android Pay omogućava dodavanje trgovačkih kartica lojalnosti koje se mogu koristiti tokom plaćanja.

"Česta pitanja" nisu dostupna
"Česta pitanja" nisu dostupna